Informații principale
Specialist cultură de companie și comunicare internă
Poziție: Nu este specificat
Start: Îndată ce este posibil
Final: 1 Iun. 2026
Localizare:
București, România
Metoda de colaborare: Doar proiect
Tarif pe oră: Nu este specificat
Ultima actualizare: 10 Iun. 2025
Descrierea și cerințele proiectului
Profil ideal
Activități:
- Creare de materiale video pentru evenimente interne la care participi;
- Suport in organizarea evenimentelor interne (concursuri, campanii, reuniuni de echipe etc) dedicate proiectului alocat;
- Coordonare ședințe foto dedicate proiectului alocat;
- Producție materiale de comunicare impreună cu parteneri externi (panouri, afișe, badge-uri etc);
- Creare template-uri de comunicare internă destinate proiectului alocat;
- Crearea și publicarea de materiale de comunicare (text/video/foto) pentru animarea pe platformele și canalele interne ale proiectului alocat;
- Pregătirea și organizarea logisticii pentru declinarea evenimentelor la nivel national, în toate punctele de lucru;
- Revizuirea materialelor de employer branding și reconstrucșia lor in acord cu noul EVP ;
- Actualizarea mesajelor de brand pe fiecare template (ex: template job description) și asigurarea coerenței lor in platforme externe (Facebook, Linkedin, pagina cariere etc)
- 3-5 ani experiență în comunicare internă și/sau comunicare în proiecte de change management, preferabil în retail sau alte companii cu structură similară
- Experiență în implementarea și comunicarea valorilor organizaționale
- Experiență în managementul proiectelor de comunicare internă
- Experiență în utilizarea platformelor de comunicare internă
- Background în organizarea de evenimente corporative (avantaj)
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală
- Capacitate de a traduce concepte abstracte (valori) în comunicări practice
- Experiență în măsurarea eficacității comunicării interne
- Competențe în analiza datelor de engagement
- Abilități de facilitare și training (pentru workshopuri și formări)
- Cunoștințe solide despre dinamica organizațională și management al schimbării
- Inteligență emoțională ridicată
- Diplomație și tact în relațiile interpersonale
- Capacitate de a construi relații autentice, bazate pe respect și empatie
- Abilități de organizare, cu buna capacitate de sinteză
- Adaptabilitate și reziliență în perioade de schimbare
- Inițiativă și autonomie în gestionarea proiectelor
- Creativitate în abordarea provocărilor de comunicare
- Spirit colaborativ și capacitate de lucru în echipă