Achiziții, comerț, logistică

Angajează cei mai buni experți freelancer care au experiență și calificare Achiziții, comerț, logistică și care te vor ajuta să implementezi proiectele tale la timp. Externalizați serviciile și alegeți un freelancer cu experiență relevantă.

Rezultatele căutării

Am găsit 120 freelanceri. pentru categoria Achiziții, comerț, logistică

Performance Manager

În calitate de Manager Regional de Performanță la Tazz, supraveghez operațiunile, vânzările și performanța serviciilor de ride-hailing și de livrare în regiunea de Nord-Est a României. Lucrez cu o...

Bacau, România

Evaluarea performanțelor 1 Vânzare integrală 5

Acihzitii, Vanzari, Microsoft office, Data entry, Writing Doc

- COMUNICARE SI RELATIONARE in DOMENIUL BUSINESS - Consilierea clientilor - Achizitionare / Negociere - organizarea transporturilor si imbunatatirea timpilor de livrare

Oradea, România

Microsoft Office 365 10 Vânzare integrală 3

Suport Clienți IT , Servicii & Logistică

Profesionist dinamic, cu o fundație medie în tehnologia informației și un istoric demonstrat în furnizarea unui serviciu clienți profesional. Priceput în utilizarea instrumentelor și sistemelor IT...

Paris, Franța

SAP - basic administration (BC) 1 Logistică 1 Serviciul pentru clienți 4 Traducere 1

Balaci

Bună! Sunt Mihalyi Daniel, un artist digital pasionat de creație și inovație. Cu o experiență solidă în domeniul designului grafic și o pasiune deosebită pentru Photoshop, sunt aici pentru a...

Baia Mare, România

Adobe Photoshop 3 OpenCanvas 3 Transport 1

Consilier Juridic specialist

De peste 5 ani ma ocup de un grup de 12 societati cu actionariat roman cat si strain (holding, trust deed) , cu filiale in mai multe tari, respectiv: Romania, Ungaria, Bulgaria, Moldova si Grecia....

Bucureşti 15, România

Consultanță juridică 10 Jurisprudență 10 Legea privind închirierea 5 Managementul contractelor 10 Negocieri de achiziție 10 Protecția datelor 3 Finanțarea prin leasing 5 Dreptul civil 10 Comerț 5 Executare Silita/recuperare creante 10

Asistent manager

Îmi place sa fiu cat mai prompt în ceea ce privește efectuarea sarcinilor în timp util. Consider ca timpul este o resursa importanta pe care trebuie sa o gestionam eficient.

Giurgiu, România

Adobe Photoshop 8 MS Office (user know-how) 10 Achiziții 1 Adobe audition 5

Back Office/ Office Manager

Cu o experiență solidă în domeniul back office, managementului biroului și coordonării comerciale, sunt un profesionist cu abilități variate și adaptabile, cu un istoric demonstrat de succes în...

Bucuresti Sector 6, România

Management de birou / secretariat 4 Back Office 4 Cooperativă de achiziții 2 Selectarea agenților / partenerilor de cooperare 1 Human resources management (HRM) 4 Payroll 4 Contabilitate financiară 4 Contabilitatea salariilor 4 Managementul achizițiilor 3 Organizarea de achiziții publice 3

Manager

Mi-am descoperit in ultimul an pasiunea pentru fotografia de produs si editarea lor. Imi place sa lucrez si chiar lucrez pe partea de administrare site si conturi social media.

Crasna, România
Experiență verificată: 1
Referințe verificate: 1

Comerț cu amănuntul 3 Managementul turismului 2 Vânzări posterioare 2 Business-to-business (B2B) 1 Business-to-Consumer (B2C) 3 Marketing 1

Cosmina Cucu

Cu o vastă experiență în consultanță și management de proiect, mă dedic asigurării finalizării proiectelor la timp și în limita bugetului. Abilitățile mele includ planificare eficientă a...

Bucuresti (0 km), România

Managementul contractelor 7 Management 5 Management de birou / secretariat 9 Management de proiect - birou 4 Managementul achizițiilor 3 Managementul construcțiilor 7 PMO 3 Economia construcțiilor / economia planificării 6 Personalul de sprijin pentru resurse umane 4

Specialist achizitii

Negocieri de contracte cu furnizorii principali ai companiilor, intiere si implementare de proiecte de saving bazate pe consumul anumitor produse. Analiza de piata, prospectarea de noi furnizor in...

Iaşi, România

Specialist achiztii in diferite ramuri. 7 Achiziții 7