Economist, Servicii Administrative, HR, Contabilitate

Economist, Servicii Administrative, HR, Contabilitate

Tariful pe oră: Doar pentru membri

Disponibilitate: Doar pentru membri

Disponibilitate de a călători: La domiciliu

Statut profesional: Freelancer

Ultima actualizare: 7 Apr. 2022

Experiența totală de muncă:

Cunoștințe lingvistice: Engleză, Italiană, Română,

Performanță personală

Administrativo ia nastere in urma propriei experiente profesionale in cadrul mai multor companii multinationale din Bucuresti care se ocupa cu diferite servicii externalizate a unor companii straine. Prin experienta acumulata in diferite departamente, indeosebi in departamentul de contabilitate si administrativ, Conceptul Administrativo ia contur prin necesitatea resimtita in interiorul firmelor de a putea gestiona task-urile departamentului administrativ, cel de contabilitate primara, Treasury si HR printr-un singur serviciu externalizat, o singura persoana sau echipa, care poate face legatura intre diferitele informatii si date ale firmei. Cand o factura este primita, responsabilul administrativ trebuie sa verifice ca aceasta este conforma contractului incheiat cu partenerul de afaceri, sa stie sa aloce respectiva factura in contabilitate centrului de cost corect si in acelasi timp sa se asigure ca acea factura este platita la timp si conform diponibilului banesc. Cand se doreste angajarea unei persoane aceasta trebuie cautata si selectata cu o atitudine impartiala, de preferat de catre o persoana externa firmei; noul angajat trebuie integrat in echipa iar caracterul de confidentialitate a contractului de munca este un element care trebuie respectat nu doar in interesul fiecarui angajat ci si in interesul bunei desfasurari a activitatii. Fragmentarea task-urilor in interiorul firmei prin atribuirea lor mai multor persoane se dovedeste adesea a nu fi solutia optima cum viceversa alocarea tuturor sarcinilor unei singure persoane in interiorul firmei poate duce in schimb la o supraincarcare a acesteia. Administrativo isi propune sa ofere servicii si solutii de gestionare a sarcinilor de serviciu in felul in care sa echilibreze activitatea departamentului administrativ, de contabilitate si HR si sa poata oferi informatii, date si rapoarte catre managementul firmei.

Cunoștințe lingvistice

Engleză

Avansat

Italiană

Limbă nativă

Română

Limbă nativă