Virtual Assistant / Contabilitate & Suport Clienți
Tariful pe oră: Doar pentru membri
Disponibilitate: Doar pentru membri
Disponibilitate de a călători: În apropiere (100 km)
Statut profesional: Freelancer
Ultima actualizare: 16 Oct. 2025
Experiența totală de muncă:
Cunoștințe lingvistice: Română, Engleză, Italiană,
Performanță personală
Experiență în ciclul complet de la O2C)m, cu accent puternic pe Aplicarea Numerarului, Gestionarea Litigiilor, Încasări, Facturare și Serviciu Clienți. Abilități în gestionarea interacțiunilor cu clienții, asigurarea plăților la timp, rezolvarea litigiilor și menținerea unor evidențe financiare precise. Deschisă la colaborări, în special în roluri la distanță sau part-time, pentru: • Organizare si verificare facturi/plati; • Centralizarea cheltuielilor si veniturilor; • Pregatirea documentelor pentru contabil; • Comunicare cu client si furnizori (romania, engleza, italiana); • Verificare documente/baze de date (KYC/AML); • Asistenta virtuala: e-mailuri, agenda, tabele, rapoarte • Creare si editare de materiale vizuale simple (flyere, postari social media,bannere, documente personalizate) in Canva; • Formatare si design pentru prezentari sau oferte comerciale; • Prezentari in Powerpoint;
Cunoștințe lingvistice
Română
Limbă nativă
Engleză
Cunoștințe fluente
Italiană
Avansat