Bianca Muntele

Bianca Muntele

Tariful pe oră: Doar pentru membri

Disponibilitate: Doar pentru membri

Disponibilitate de a călători: În România

Statut profesional: Freelancer

Experiența totală de muncă:

Cunoștințe lingvistice: Română, Engleză,

Performanță personală

Din anul 2012 am adunat experienta in diferite domenii de activitate, principalele fiind ca asistent manager, contabil si vanzari B2B. De la numeroasele activitati in care m-am implicat, internshipuri, voluntariat sau job-uri am accentuat calitati precum atentia la detalii, operativitatea si capacitatea de analiza. CU CE ANUME MA OCUP: -Organizezagenda zilnica Programez in calendar intalniri, evenimente sau sarcini profesionale sau personale in functie de preferintele clientului. -Finalizez sarcini Ma folosesc de internet, telefon, experianta si calitatile mele pentru a finaliza din task-urile clientului. -Gestionez emailurile Clasific corespondenta in functie de criteriile clientului, raspund la emailuri, avertizez daca este ceva important. -Cercetare Pun la dispozitie informatiile necesare pentru a se lua deciziile intr-un timp cat mai scurt. De la oferte de pret de la furnizori pana la cele mai bune oferte de bilete de avion. -Scriu texte Trebuie sa stiu care este ideea si cui se adreseaza textul si compun textele potrivite pentru raspunsuri la emailuri, invitatii, postari pe Social Media. -Prezentari in Power Point Compun cele mai atractive prezentari in care am in vedere timpul alocat, structura si/sau sinteza textului. -Intocmesc rapoarte in Excel Introduc date in Excel cu referire la vanzari, oferte furnizori, cheltuieli, productivitatea angajatilor si altele pe baza carora se pot lua decizii mult mai rapide. -Ajut la digitalizarea informatiilor Lucrez cu variante de aplicatii la care poti avea acces la agenda, calendar, documente de pe mai multe dispozitive. -Implementez, actualizez si verific baze de date Lucrez cu date pe care le prelucrez in asa fel incat sa ofere informatii rapide si eficente. -Caut clienti B2B Fac liste cu posibili clienti, ii contactez, ofertez si ii pun la dispozitia colaboratorului. Am experienta in utilizarea programelor precum: Microsoft Office Google App Trello Zoom Video Communications Saga, FGO, WinMentor, OMC MiniCRM Mailchimp

Cunoștințe lingvistice

Română

Limbă nativă

Engleză

Cunoștințe fluente