Specialist Marketing

Specialist Marketing

Tariful pe oră: Doar pentru membri

Disponibilitate: Doar pentru membri

Disponibilitate de a călători: La domiciliu

Statut profesional: Student

Ultima actualizare: 6 Sep. 2022

Experiența totală de muncă:

Cunoștințe lingvistice: Engleză,

Performanță personală

Bună, sunt Harasim Ionuț Eusebiu, am 24 de ani, sunt absolvent al unei postliceale de Asistent Medical Farmacist, actual student în cadrul Facultății de Litere și Științe ale Comunicării, specializare Media Digitală anul 3 și curent lucrez ca specialist în Marketing. Sunt un tânăr inteligent (zic, sper și cred eu), care dorește să lucreze într-un mediu creativ și antrenant, alături de o echipă care împarte aceeași pasiune și determinare pe care o am și eu. Am o fire creativă, ambițioasă și perseverentă, odată ce-mi pun ceva în cap, nu renunț până nu stapensc sau reușesc să fac acel lucru, îmi place să fiu provocat în spre a mă dezvolta și îmi place un job unde pot fi eu și unde pot să mă implic activ în firmă, adică să am un cuvânt de spus și expertiza mea ca specialist în marketing să fie luată în calcul. Sunt autodidact în fotografie și puțină videografie, mă descurc cu soft-urile de editare foto/video, sunt un foarte bun comunicator și mă descurc destul de bine să vând (zic eu) drept dovadă cifrele pe care le-am generat prin niște progame de afiliere cu site-uri mari, pe care le-am promovat prin intermediul canalelor mele de Social Media, cifre care ajung până la 438.178,20 RON, din 237 de comenzi finalizate și încasate, dar pe lângă toate acestea, sunt bun și la grafică vectorială, conceptualizare de campanii și multe altele care mă pot ajuta să conduc un departament de marketing. Totodată mă pricep foarte bine și cu tehnologia, tot ce tine de asistență hardware și depănare de probleme hardware, la consultanță în achiziționarea de echipamente hardware și configurarea sau asamblarea lor. Am construit peste 30 de sisteme performante și tot prin intermediul SocialMedia am creat peste 300 de wishlist-uri care conțineau toate componentele unui sistem desktop, customizat pentru nevoia persoanei respective. Am fost și timp de un an și jumătate voluntar la Digital Media Center, clubul media al universității, loc unde mi-am rafinat și mai mult abilitățile de editare foto/video, grafică vectorială și manipulare de imagine, dar am avut și șansa să lucrez cu diferite echipamente profesionale, astfel devenind familiar cu toate brand-urile și echipamentele care exista în industrie. Aici am realizat constant materiale de promovare pentru universitate. Am lucrat pentru puțin timp, mai exact 2 luni și la un studio de imagine "Jasmine Studio", unde făceam de la evenimentele clasice, la campanii de promovare pentru companii locale, cum ar fi Trutzi, Avanera, diferite restaurante, PhoneGuard, etc. Aici mă ocupam de aproape tot, de le editarea foto/video, la chiar fotografiere pe teren sau videografie la fel, pe teren, până la relaționarea cu clienții și conceptualizarea ideilor lor pentru cel mai bun rezultat. Din păcate colaborarea la acest studio s-a terminat brusc din cauza unei tragedii. Chiar dacă sună clișeic, lucrând la H&M pentru un an și practică de 3 ani de la HelpNet, m-au ajutat foarte mult să-mi dezvolt abilitatea de comunicare cu oamenii, pentru că de exemplu în farmacie era foarte des nevoie să ne ocupam cu probleme destul de serioase sau sensibile și de multe ori trebuia să-i linistam pe unii pacienți, iar la H&M trebuia să mă ocup de un întreg department, de la Garment Care, la distribuția și integrarea produselor pe departament și intre toate astea eram mereu disponibili în ajutorarea clienților și chiar a colegilor care nu făceau față, tot în aceste 2 medii, am reușit să învăț ce este cu adevărat lucrul în echipă, cât de importantă este comunicarea sub presiune, pentru că la H&M aveam uneori cate 250 de oameni simultan în magazin, iar fară să deranjăm clienții noi trebuia să facem toate task-urile pentru ziua respectivă și trebuia totul făcut eficient și după niște standarde, așa am învățat ce înseamnă competiția fairplay și cum te poți deosebi de către colegi și ce înseamnă cu adevărat un mediu competitiv. Iar la momentul actual lucrez că specialist în marketing la o companie multinațională, aici am venit și am pus bazele departamentului, am scos compania în online, cu o prezență puternică de la început, datorită unei campanii cu un creator de conținut gândită și executată de mine, am creat identitatea companiei în online printr-o grafică personalizată pe branding-ul companiei, am creat workflow-ul de postări pentru toate rețelele sociale, dar m-am ocupat și de promovarea în offline a companiei prin uniformizarea branding-ului pe toate planurile, mai exact am creat aceeași grafică care există acum pe toate materialele noastre, de la mașini, flyere, bannere, ecusoane, cărți de vizită, până în online. Iar între toate astea, am mai avut mici experiențe în câmpul muncii cu job-urile de vară, am început să lucrez de la 16 ani și am făcut practică în cadru liceului la toate instituțiile publice din Județ și la supermarket-uri precum Kaufland și Carrefour. Cu toate astea spuse, sunt nerăbdător să lucrez cu voi, să vă aduc plus valoare și să-mi las amprenta!

Cunoștințe lingvistice

Engleză

Avansat